Mindig csak nevek

Igazából sosem értettem, hogy miért kell megnehezíteni a blogírás elkezdését azzal, hogy rögtön az arcodba tolják a kérdést, hogy miről fog szólni a blogod... Mégis miről? Ha tudnám, valószínűleg nem kezdeném el írni.

Friss topikok

  • FleXoft: ;-) (2012.01.10. 15:30) Buli
  • COLT: A rambok azok jók, a kettő is jó, az idő megszépíti számomra. És nekem is hasonló leveleim voltak ... (2011.09.15. 16:05)
  • gabrocki: sajnos egyet kell értenem, de a cím így kissé irónikusan hangzik. (2011.07.13. 00:19) Istenem...
  • COLT: xd (2011.01.29. 18:11)
  • sed: @Miguel: ha nem váltál volna suhogós battaivá pár hét alatt, akkor erre most azt válaszolnám, hogy... (2010.01.15. 02:39)

Címkék

ajánló (22) anyád (24) arnold (3) atom (4) balaton (4) bkv (6) bog (9) corvintető (2) dna (2) dohányzás (2) eb (1) fallout (2) fegyver (5) foci (2) gyerek (3) index (5) játék (17) jelcin (1) jézus (3) kaja (4) kaka (4) közlekedés (8) mac (1) meló (5) motoros (1) net (4) orosz (1) pc guru (4) reggel (5) sorozat (3) sport (3) stream of consciousness (10) szilveszter (1) szülinap (7) temetés (4) towel day (1) tréfás tanyasi tények (34) tv (2) virginia (1) wii (4) xbox (1) Címkefelhő

HTML

HTML

2006.12.05. 18:20 | Miguel | 8 komment

Újabb nap, LVM majdnem kivégezve.

Hazafelé a buszon összefutottam Zsófival, aki életem egyik legfájóbb és egyben legviccesebb kommentjét tette (már ami a rólam alkotott véleményeket illeti). Valahogy egymás kinézetével voltunk elfoglalva, és mondtam neki, hogy ugyan, legalább szedesse ki a szemöldökét, mire ő: "Igazad van, viszont nagy előny veled szemben, hogy nekem legalább kettő van belőle." Kis adalék, hogy Bog nyomására azóta én is kettőt csináltam belőle.

Viszont ez a találkozás eszembe juttatta - ismét -, hogy micsoda marhaságokon tud elbukni végérvényesen egy öröknek induló barátság. Danival (aki Zsófi bátyja) a TFK-n voltunk csoptársak, és egy idő után amolyan igazi sírvaröhögős barátok lettünk, az a fajta barátság volt ez, ami szerelem és szex nélkül lehet két fickó között, hihetetlenül egy rugóra járt az agyunk olyan dolgokban, mint humor, politika, ilyesmi. Persze közben tökéletesen mások voltunk, de... na mindegy. Az a furcsa, hogy igazán nem is vesztünk össze, csak nem beszéltünk meg kisebb dolgokat, aztán egyszer csak eltelt egy év, hogy nem találkoztunk.

Oké, ez így nem igaz. Én nem segítettem neki valami zh-n, ő erre kurva ideges lett, pedig akkor már tuti volt, hogy függetlenül egy hülye pedagógia-zh eredményétől ő kábé egy héten belül otthagyja a sulit -  ami miatt meg én haragudtam rá. És nem azért, hogy magamat mentsem, de az a zh nekem is kettes lett, ha akartam volna, se tudok neki segíteni.
 

Ő közben elment a filmművészetire, nekem pedig lett Bog, így megszűnt a folytonos igény egy legjobb barát után, aztán lettek mások...
Az igazán fura az volt, mikor kábé másfél év után mégiscsak eltöltöttünk együtt egy napot, valami monitorvásárlás volt a téma, és marhára nem volt ugyanaz a hangulat, mint azelőtt. A közös pontok nem hiányoztak, csak más színű ceruzával húztuk közéjük a vonalat, és az, hogy régebben olyan nagyon megértettük egymást, csak kihangsúlyozta ezt az egészet ("... és olyankor jön az a kínos csend...").
Na mindegy. A lényeg, hogy a mai napig nem értem, hogy mi történt (már nem monitorvásárlás közben, hanem azelőtt másfél évvel), viszont abban biztos vagyok, hogy ő engem hibáztat, én meg tulajdonképpen őt.
És kurva makacsul egyikünk sem hívja fel a másikat. Dögöljünk meg, vagy valami... Bár azóta sem volt olyan cimborám, akivel piknikezni mentem volna a Hősök terére.

A bejegyzés trackback címe:

https://miguel.blog.hu/api/trackback/id/tr1821177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

znajka · http://cimbora.blogol.hu 2007.06.11. 08:46:36

aaaaaaaaw, nem hittem hogy erről a találkozásról blogolni fogsz... És nem emlékeztem a szemöldökös történetre sem...
ha ez jelent vigaszt- én elveszítettem a csipeszemet és egy hónapig bozontos szemöldökkel rohangáltam mielőtt a kutyám fekhelyének alján megleltem és nekiálltam irtani.

znajka · http://cimbora.blogol.hu 2007.06.11. 15:09:48

...az az én kis lila kosárkám volt....

sed 2007.06.12. 02:21:33

ha mar itt tartunk, tudom, hogy nalad vannak a galaxis-konyvek...

Miguel · http://miguel.blog.hu 2007.06.12. 07:42:46

Nagy tévedés. Nekem csak az van, amit Krisztától kapam, 5-in-1 változat. A többi tőlem is eltűnt, pedig a jobbára ártalmatlan például két példányban is lézengett valaha nálam.

Miguel · http://miguel.blog.hu 2007.06.12. 07:43:54

Ja vagy hogy nááálaaa... Azt nem tudom, nektek kell elintézni. :)

sed 2007.06.12. 13:37:26

Zsó, ki ez a csávó, valami haverod?

znajka 2007.08.01. 23:38:23

nincsenek nálam. a Vonnegutok viszont mind nálam vannak, de erről psszt!
Nemtom, időnként inzultálni szoktam a buszon, mikor beszól a szemöldökömre.
süti beállítások módosítása