Mindig csak nevek

Igazából sosem értettem, hogy miért kell megnehezíteni a blogírás elkezdését azzal, hogy rögtön az arcodba tolják a kérdést, hogy miről fog szólni a blogod... Mégis miről? Ha tudnám, valószínűleg nem kezdeném el írni.

Friss topikok

  • FleXoft: ;-) (2012.01.10. 15:30) Buli
  • COLT: A rambok azok jók, a kettő is jó, az idő megszépíti számomra. És nekem is hasonló leveleim voltak ... (2011.09.15. 16:05)
  • gabrocki: sajnos egyet kell értenem, de a cím így kissé irónikusan hangzik. (2011.07.13. 00:19) Istenem...
  • COLT: xd (2011.01.29. 18:11)
  • sed: @Miguel: ha nem váltál volna suhogós battaivá pár hét alatt, akkor erre most azt válaszolnám, hogy... (2010.01.15. 02:39)

Címkék

ajánló (22) anyád (24) arnold (3) atom (4) balaton (4) bkv (6) bog (9) corvintető (2) dna (2) dohányzás (2) eb (1) fallout (2) fegyver (5) foci (2) gyerek (3) index (5) játék (17) jelcin (1) jézus (3) kaja (4) kaka (4) közlekedés (8) mac (1) meló (5) motoros (1) net (4) orosz (1) pc guru (4) reggel (5) sorozat (3) sport (3) stream of consciousness (10) szilveszter (1) szülinap (7) temetés (4) towel day (1) tréfás tanyasi tények (34) tv (2) virginia (1) wii (4) xbox (1) Címkefelhő

HTML

HTML

2007.03.23. 22:29 | Miguel | 3 komment

Szülinaaaaaaaaaap! :)

Boldog szülinapot nekem. Nem tudom, hogy lehet, hogy az emberek nem szeretik a saját szülinapjukat, mer' hogy akkor már milyen öregek, meg minden... Ehh, az egyetlen ünnep, ami a igazán a miénk, és azt ünnepeljük, hogy itt vagyunk, nem pedig arra kell gondolni, hogy megint kevesebb időt leszünk itt. Na mindegy, következzen az ajándéksorolás. :)

Elsősorban Boggancs megszerezte nekem azt a makettet, amit kábé tíz éves koromban apám idegességében a falhoz vágott (még összeszeretlen állapotban ugyan, de ez elég volt ahhoz, hogy a cucc konzerválódjon ebben a szakaszban...). Aztán kaptam még tőle egy usb-kulcsot, amit - ha minden igaz - némi megszemélyesítéses küzdés után már használhatok is kripto-kulcsként, hordozhatom magammal a digitális aláírásomat, satöbbi-satöbbi. Ez jó, ilyet már szerettem volna réges-rég.

Aztán ugye a S.T.A.L.K.E.R., az íjra a cuccok (egy stabi meg két vessző), a vesszőfogó,

Bog most pirít rám, hogy kaptam tőle egy szem merci-csokit is. Igaz-igaz. :)

meg egy sling. Viszont.
Kaptam benn egy karton túrórudit, meg egy doboz túróbonbont, meg két "Pöttyös" feliratú nyakbaakasztó-izét, meg egy matrica-szerű papírdarabot, no de a lényeg az, hogy kitől. A hitelbírálati rendszer fejlesztőit sosem szúrtam le, ha valamit elkúrtak, csak annyit mondtam, hogy "ez sok túróruditokba fog kerülni". Nu, ma megjelentek, hogy húúú, a mai verzióváltással

merhogybasszus, mikor legyen orbitális vévé, ha nem ma, a szülinapomon, de nem ám akármikor, hanem este. Arról nem is beszélve, hogy délelőtt élesbe tettük a cuccot, ami hétfőtől látja el a feladatát, jó kis para.
És esett is.

kapcsolatban lenne valami fontos, és ugyan menjek már ki a konyhába, mert nem akarják nagyon nyilvánosan mondani. Még gondolkoztam is, hogy na, má' megint mit csesztek el, erre kimegyek, és a kezembe nyomnak egy nagy reklámszatyornyi (naná, az is pöttyös) téert, nagy boldogszülinapotozás közepette.

Ma délután az egész iroda túrórudit evett, és még mindig van vagy harminc darab. Hétfőn mérgezést fogunk kapni...

Címkék: szülinap

A bejegyzés trackback címe:

https://miguel.blog.hu/api/trackback/id/tr9150236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

znajka · http://cimbora.blogol.hu 2007.06.11. 09:25:19

Nem az a baj a szülinappal, hogy kevesebb időd lesz, hanem hogy gyerekkorodban vannak azok a nagy vágyaid, meg terveid, hogy miket szeretnél kapni, és ha már nagyon régóta nem kapod meg azt amit szeretnél, és az egész ünnep mindig szarul sül el, akkor egy idő után feladod, és más inkább utálod az egészet.

Miguel · http://miguel.blog.hu 2007.06.11. 13:49:35

Tévdés. Én mindig is szerettem a szülinapokat, de abban tényleg történt változás, hogy manapság már azt kapom meg, ami t szeretnék, nem pedig azt, amire apuéknak pénze volt.

Vagyis felnőttnek lenni jó. :)

znajka · http://cimbora.blogol.hu 2007.06.11. 15:17:37

Én az apámtól 2004- óta minden évben egy papírt kapok, amire az van írva ,hogy kifizeti a szemműtétemet. Idén is ezt kaptam, jó lenne ha már tényleg megműtenék a szememet...
Gyerekkoromban legalább kézzelfoghatóbb dolgok voltak. Ha nem is kemping barbi, hanem görkoris barbi, de legalább barbi volt, és azzal mégis volt mit kezdeni.
süti beállítások módosítása