Mindig csak nevek

Igazából sosem értettem, hogy miért kell megnehezíteni a blogírás elkezdését azzal, hogy rögtön az arcodba tolják a kérdést, hogy miről fog szólni a blogod... Mégis miről? Ha tudnám, valószínűleg nem kezdeném el írni.

Friss topikok

  • FleXoft: ;-) (2012.01.10. 15:30) Buli
  • COLT: A rambok azok jók, a kettő is jó, az idő megszépíti számomra. És nekem is hasonló leveleim voltak ... (2011.09.15. 16:05)
  • gabrocki: sajnos egyet kell értenem, de a cím így kissé irónikusan hangzik. (2011.07.13. 00:19) Istenem...
  • COLT: xd (2011.01.29. 18:11)
  • sed: @Miguel: ha nem váltál volna suhogós battaivá pár hét alatt, akkor erre most azt válaszolnám, hogy... (2010.01.15. 02:39)

Címkék

ajánló (22) anyád (24) arnold (3) atom (4) balaton (4) bkv (6) bog (9) corvintető (2) dna (2) dohányzás (2) eb (1) fallout (2) fegyver (5) foci (2) gyerek (3) index (5) játék (17) jelcin (1) jézus (3) kaja (4) kaka (4) közlekedés (8) mac (1) meló (5) motoros (1) net (4) orosz (1) pc guru (4) reggel (5) sorozat (3) sport (3) stream of consciousness (10) szilveszter (1) szülinap (7) temetés (4) towel day (1) tréfás tanyasi tények (34) tv (2) virginia (1) wii (4) xbox (1) Címkefelhő

HTML

HTML

2007.03.27. 12:17 | Miguel | Szólj hozzá!

Most hirtelen nem emlékszem, hogy írtam-e már a céges telefonom sorsának alakulásáról, szóval most megteszem, oszt' maximum kihúzom.

A lényeg hogy még mielőtt lementünk volna a tizenötödikei hosszú hétvége Bogékhoz, ledobtam a másodikról

valójában csak kivettem a zsebemből, a kis bolond meg kisebb erőhatásra számított, és már repült is, keresztül a körfolyosó korlátjának résein, természetesen, ha akarom, nem tudtam volna keresztülhajítani ezerből sem

szegényt. Egész jól túlélte, bár a kijelző megmakkant, meg nem lehetett kikapcsolni

azt mondjuk amúgy sem lehetett, mert ugye készenléti mobil

sem. Szóltam idebenn, hogy ez azért így nem állapot, de nem bírtam végigmondani azt, hogy akár veszek is egy újat, rögtön hozzámvágtak egy 6230i-s nokia-t. Ha ennyire akarják, legyen, ebben van remek golfos játék, már néha birdie-m is van, de leginkább bogey meg double bogey.

A bejegyzés trackback címe:

https://miguel.blog.hu/api/trackback/id/tr1551513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása