Mindig csak nevek

Igazából sosem értettem, hogy miért kell megnehezíteni a blogírás elkezdését azzal, hogy rögtön az arcodba tolják a kérdést, hogy miről fog szólni a blogod... Mégis miről? Ha tudnám, valószínűleg nem kezdeném el írni.

Friss topikok

  • FleXoft: ;-) (2012.01.10. 15:30) Buli
  • COLT: A rambok azok jók, a kettő is jó, az idő megszépíti számomra. És nekem is hasonló leveleim voltak ... (2011.09.15. 16:05)
  • gabrocki: sajnos egyet kell értenem, de a cím így kissé irónikusan hangzik. (2011.07.13. 00:19) Istenem...
  • COLT: xd (2011.01.29. 18:11)
  • sed: @Miguel: ha nem váltál volna suhogós battaivá pár hét alatt, akkor erre most azt válaszolnám, hogy... (2010.01.15. 02:39)

Címkék

ajánló (22) anyád (24) arnold (3) atom (4) balaton (4) bkv (6) bog (9) corvintető (2) dna (2) dohányzás (2) eb (1) fallout (2) fegyver (5) foci (2) gyerek (3) index (5) játék (17) jelcin (1) jézus (3) kaja (4) kaka (4) közlekedés (8) mac (1) meló (5) motoros (1) net (4) orosz (1) pc guru (4) reggel (5) sorozat (3) sport (3) stream of consciousness (10) szilveszter (1) szülinap (7) temetés (4) towel day (1) tréfás tanyasi tények (34) tv (2) virginia (1) wii (4) xbox (1) Címkefelhő

HTML

HTML

2009.05.23. 17:46 | Miguel | Szólj hozzá!

Talán nem így a lakás eladása környékén kellene megosztanom a nagyérdeművel, de tegnap éjjel egészen furcsa történt. Egyrészt nem tudtam, aludni, ami így lapzárta környékén nem nagy csoda. A lényeg, hogy fél négy körül felkeltem, kilopództam a nappaliba, benyomtam a PS3-at, hogy ha már az alvás nem megy, legalább a munka haladjon

igen, el tudom olvasni ezt a mondatot kívülállóként is, és tudom, hogy hangzik, de sajnálom, nekem ez-a-munkám

majd úgy 5, uszkve 6 perc múlva hatalmas robajjal leszakadt az előszobaszekrény. Marha rémisztő volt, ráadásul hiába voltam olyan csendes, mint egy néma kommandós, Bog végül csak felébredt. Felmértük a károkat, megegyeztünk, hogy nem lett volna jó, ha bármelyikünk alászorul

mondjuk ő egy hónapja, mikor rendet rakott benne

most meg visszaszereltük. Utálok barkácsolni, így megint jó kidühöngtük meg veszekedtük magunkat, de a végére nem csak az ajtókat javítottam meg, de új hátlap került a szekrényre (valójában ugyanis az fáradt el, nem a csavarok a falban), és ráadásul vissza is tettük az eredeti helyére.

Lehet, hogy a lakás dühös ránk...?

Címkék: anyád

A bejegyzés trackback címe:

https://miguel.blog.hu/api/trackback/id/tr71139434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása