Mindig csak nevek

Igazából sosem értettem, hogy miért kell megnehezíteni a blogírás elkezdését azzal, hogy rögtön az arcodba tolják a kérdést, hogy miről fog szólni a blogod... Mégis miről? Ha tudnám, valószínűleg nem kezdeném el írni.

Friss topikok

  • FleXoft: ;-) (2012.01.10. 15:30) Buli
  • COLT: A rambok azok jók, a kettő is jó, az idő megszépíti számomra. És nekem is hasonló leveleim voltak ... (2011.09.15. 16:05)
  • gabrocki: sajnos egyet kell értenem, de a cím így kissé irónikusan hangzik. (2011.07.13. 00:19) Istenem...
  • COLT: xd (2011.01.29. 18:11)
  • sed: @Miguel: ha nem váltál volna suhogós battaivá pár hét alatt, akkor erre most azt válaszolnám, hogy... (2010.01.15. 02:39)

Címkék

ajánló (22) anyád (24) arnold (3) atom (4) balaton (4) bkv (6) bog (9) corvintető (2) dna (2) dohányzás (2) eb (1) fallout (2) fegyver (5) foci (2) gyerek (3) index (5) játék (17) jelcin (1) jézus (3) kaja (4) kaka (4) közlekedés (8) mac (1) meló (5) motoros (1) net (4) orosz (1) pc guru (4) reggel (5) sorozat (3) sport (3) stream of consciousness (10) szilveszter (1) szülinap (7) temetés (4) towel day (1) tréfás tanyasi tények (34) tv (2) virginia (1) wii (4) xbox (1) Címkefelhő

HTML

HTML

2007.04.17. 07:44 | Miguel | 3 komment

Nem arról van szó, hogy én mindig rálépek a fékre, ha meglátom, hogy sárgára vált a lámpa, sőt, bevallom, néha inkább a gázt választom, a távolság függvényében. Azonban tegnap olyat láttam, hogy ihajj.
Az Oktogonon (tehát Budapest szerintem legnagyobb kereszteződésében) egy pizzafutár gyerek bejött a körút felől (mi épp macskát fuvaroztunk az Andrássy-n), benézett, és mintha nem is lámpás kereszteződésben lenne, erős piros alatt, áthajtott. Csak azért nem kezdtem el rögtön anyázni, mert nem hittem el. Bog is kábé a Köröndnél eszmélt, valami olyasmivel, hogy "Áh, ezt el sem hiszem, hogy láttam..."
Nincs nekem bajom a motorosokkal, volt két év, hogy Battán motorral - na jó, simsonnal - jártam, és megtanultam, hogy nincs az az alacsonyabb rendű út, amiről be nem kanyarodnak a motoros elé, így van elképzelésem arról, mekkora szopás pesten motorozni. Na de kreatívan értelmezni a buszsávot és áthajtani egy bazi piroson, na az "kurvára nem ugyanaz a sport, bazmeg".
Tuti, hogy vérig sértettem azzal, hogy vagy hat másodpercig dudáltam rá. Innen üzenem, hogy nem neki szólt, hanem bíztam benne, hogy van a közelben egy rendőr.

· 1 trackback

Címkék: motoros közlekedés anyád

A bejegyzés trackback címe:

https://miguel.blog.hu/api/trackback/id/tr1659631

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ady 2007.10.30. 04:28:54

Az ilyet én sem szeretem. Ótós szösszenet miért nincs? Látsz egy motorost szabálytalankodni és egyből beírod a blogodba? Feltételezem következetes vagy és akkor még egy ilyen autóst sem láttál, igaz? Vagy az a "közlekedés" alatt lesz? Mindjárt meglesem gyorsan hát!

Mellesleg ha a motoros elfér és mehet, akkor tessék elengedni és nem anyázni, amiért dühít, hogy ő elfér te meg várhatsz mert voltál olyan hülye, hogy nyárom kocsiba ültél...XD Nincs kocsim. Motorra szavaztam. Télen buszozok.

Miguel · http://miguel.blog.hu 2007.10.30. 04:51:44

Nem. Ha piros a lámpa, akkor nem mehet, és nem azért, mert zavar, hogy ő gyorsabban odaér valahova, hanem mert marha macerás kivakarni az autó alól a hulláját. A piros lámpa őt is védi.

Ady 2007.10.30. 04:55:29

Egyetértek! Nem azért írtam...:) Csak amolyan moráljavító kezdeményezésként. :) Bocs, ha félreérthető volt.

Teljesen egyetértek. Én már mutogattam motorról motorosnak. Nagyon nem vagyunk mi sem szentek, de jobban elővesznek minket, ha van vmi. Ez a tapasztalat.
süti beállítások módosítása