Mindig csak nevek

Igazából sosem értettem, hogy miért kell megnehezíteni a blogírás elkezdését azzal, hogy rögtön az arcodba tolják a kérdést, hogy miről fog szólni a blogod... Mégis miről? Ha tudnám, valószínűleg nem kezdeném el írni.

Friss topikok

  • FleXoft: ;-) (2012.01.10. 15:30) Buli
  • COLT: A rambok azok jók, a kettő is jó, az idő megszépíti számomra. És nekem is hasonló leveleim voltak ... (2011.09.15. 16:05)
  • gabrocki: sajnos egyet kell értenem, de a cím így kissé irónikusan hangzik. (2011.07.13. 00:19) Istenem...
  • COLT: xd (2011.01.29. 18:11)
  • sed: @Miguel: ha nem váltál volna suhogós battaivá pár hét alatt, akkor erre most azt válaszolnám, hogy... (2010.01.15. 02:39)

Címkék

ajánló (22) anyád (24) arnold (3) atom (4) balaton (4) bkv (6) bog (9) corvintető (2) dna (2) dohányzás (2) eb (1) fallout (2) fegyver (5) foci (2) gyerek (3) index (5) játék (17) jelcin (1) jézus (3) kaja (4) kaka (4) közlekedés (8) mac (1) meló (5) motoros (1) net (4) orosz (1) pc guru (4) reggel (5) sorozat (3) sport (3) stream of consciousness (10) szilveszter (1) szülinap (7) temetés (4) towel day (1) tréfás tanyasi tények (34) tv (2) virginia (1) wii (4) xbox (1) Címkefelhő

HTML

HTML

2007.05.06. 09:08 | Miguel | Szólj hozzá!

Szóval MediaMarkt bekaphatja, ugye. Vettem Bognak egy telefont, amilyet már régen kinézett,

meg amit már meg is vettünk egyszer, és csak a kocsiban derült ki, hogy hát ez nem az a szín, amiben mi szerettük volna úgy igazán, ezért a vásárlástól számított ötödik percben vittük is vissza

de természetesen nem a hülye-aki-nem-üzletben sikerült ez.

Én: Helló, ilyet keresek, csak barnát.
Eladó: Őőő... olyan már nincs. De van pink.
Én: Már nincs? Ezek szerint tényleg volt?
Eladó: Aha, egy bemutató darab, azt is elvitték az akció első napján.
Én: Értem. És azóta hányan keresték ezt a színt?
Eladó: Ma te vagy az ötödik, talán...

Hát, lehet, hogy én hülye vagyok, de a fasznak kell meghirdetni valamit országszerte szórólapon, ami aztán nincs is? És nem csak a vesztendben nincs, Budapest egyetlen MediaMarktjában sem tartanak barna nokia 7373-ast.

Címkék: anyád

A bejegyzés trackback címe:

https://miguel.blog.hu/api/trackback/id/tr271485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása