Mindig csak nevek

Igazából sosem értettem, hogy miért kell megnehezíteni a blogírás elkezdését azzal, hogy rögtön az arcodba tolják a kérdést, hogy miről fog szólni a blogod... Mégis miről? Ha tudnám, valószínűleg nem kezdeném el írni.

Friss topikok

  • FleXoft: ;-) (2012.01.10. 15:30) Buli
  • COLT: A rambok azok jók, a kettő is jó, az idő megszépíti számomra. És nekem is hasonló leveleim voltak ... (2011.09.15. 16:05)
  • gabrocki: sajnos egyet kell értenem, de a cím így kissé irónikusan hangzik. (2011.07.13. 00:19) Istenem...
  • COLT: xd (2011.01.29. 18:11)
  • sed: @Miguel: ha nem váltál volna suhogós battaivá pár hét alatt, akkor erre most azt válaszolnám, hogy... (2010.01.15. 02:39)

Címkék

ajánló (22) anyád (24) arnold (3) atom (4) balaton (4) bkv (6) bog (9) corvintető (2) dna (2) dohányzás (2) eb (1) fallout (2) fegyver (5) foci (2) gyerek (3) index (5) játék (17) jelcin (1) jézus (3) kaja (4) kaka (4) közlekedés (8) mac (1) meló (5) motoros (1) net (4) orosz (1) pc guru (4) reggel (5) sorozat (3) sport (3) stream of consciousness (10) szilveszter (1) szülinap (7) temetés (4) towel day (1) tréfás tanyasi tények (34) tv (2) virginia (1) wii (4) xbox (1) Címkefelhő

HTML

HTML

Call of Duty demo

2007.10.12. 08:38 | Miguel | 5 komment

No, vélemény.

Tegnap éjjel kettőkor még nekifutottam a demónak, mert nem akartam, hogy pénteken meló közben végig azon rágódjak, hogy vajon milyen, vajon milyen.

Felejthető intró után menü, kis pofozgatás a beállításokon (hehe, minden maxra fel :D), kicsit fura, hogy sok helyütt csak low és normal érték van, lehet, hogy a teljesben ez bővül majd.

A pálya töltése közben hangulatteremtő animáció, elakadt egy tank, a kockásterítő-fejűek meg csak jönnek, segítség, segítség. A műholdas nézet szép lassan át megy első személyesbe, amerikai tengerészgyalogosként érkezünk a csatamezőre, és már ordít is a szakaszvezető, hogy futás, mer' ezek itt lőnek.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csak remélni tudom, hogy a hangulat a teljes játékidőben ilyen lesz, mint amilyennek az első pillanatban látjuk: káosz, füst, félhomály, imbolygó alakok AK-val, ordibálás, fegyverropogás, az eltévedt golyók szikrát vetnek a vállad fölött a fedezékül szolgáló autón, a füled cseng a fémes sikoltások miatt... Bravúros, filmszerű, meg a többi, édes közhely - egy pillanat, és imádom az egészet.

Elindulunk előre, és megvan az első negatívum: hiába van velünk egy teljes szakasz, a CoD-ban még mindig mi csinálunk mindent. Ha mi nem megyünk előre, akkor bizony ott öregszünk meg a kráteresre lőtt mellékutca aszfaltján. Ha mi nem szedjük darabokra a géppuska mögött fészkelő csávót, a többiek csak ordítanak, hogy menjünk már. Ami a legviccesebb, mikor azt kapjuk feladatul, hogy vegyük magunkhoz a tankelhárítót: öten állják körbe (gyanús, hogy valami óvodás vicc a dolog, és lepisilték, vagy valami) a földön heverő fegyvert, de mindenki csak pattog erősen, hogy vegyük má' fel, vegyük má' fel. Tudom, hogy nehéz a kedvemre tenni, de úgy örülnék, ha egyszer csak ülnöm kéne a fedezék mögött, számolnom a túloldalon pattogó lövedékeket, és várni arra, hogy egy másik Smith vagy Johnson tizedes elintézzen valamit.

Ami elsőre nem volt fura, de egy idő után feltűnt, hogy AI mint olyan, nem nagyon van, viszont a scriptelés egész használható. Az lett gyanús, mikor észrevettem, hogy egy adott helyzetben mindig tudom, hova kell néznem ahhoz, hogy lássam a megjelenő vagy épp előrenyomuló ellenséget. Egy adott helyzetben kb. tízféle útvonal létezik, és a játékmenet elég pörgős ahhoz, hogy ez csak a harmadik "végigjátszásnál" tűnjön fel, de akkor is.

Fegyverből van egy halom a játékban, jellemzően automata fegyverek, valamiféle céltávcsővel (leszámítva persze a terroristák diszkont-AK-ját). Van Dragunov, AK, M-tizenvalamennyi, M-tizenvalamennyi extra edition, oldalfegyvernek pedig Beretta M92, ha jól láttam. A fegyverek frontján kialakuló pozitív összképbe csak az rondít bele, mikor szemeteskukának támasztott puskákba botlik az ember - oké, terroristák, de azért csak nem hagyják szanaszét az AK-t...

A demó nagyon rövid, de velős: hiába volt késő éjjel (kora reggel), szinte azonnal belevágtam másodszor is. Jó móka lesz ez, és bár engem valójában nem zavart eddig, most kifejezetten üdítő, hogy végre nem a második világháborúban osztjuk a halált.

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://miguel.blog.hu/api/trackback/id/tr25194029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

minek3 2007.10.12. 14:32:49

Hát igen. Nekem is olyan érzésem van hogy minden készítő ilyen téren veszik el. Bármiről is legyen szó. Lassan minden friss játék silánynak tűnik. Vagy csak kezdek szakértő lenni? : )

Miguel · http://miguel.blog.hu 2007.10.12. 18:00:25

Hohó, egy pillanatig nem állítottam, hogy silány, sőt, kifejezetten élményszerű - csak épp vannak benne dolgok, amik harmadjára nekilendülve (annak a negyed órának, amennyit jelent az egész) azért feltűnnek.

minek3 2007.10.13. 01:34:55

Jó, jó. Nem silány, de egyértelmű hogy eléggé odatesznek az öszképnek az ilyen "apróságok". Nálam legalábbis tacsra vágják a képet. : (

Miguel · http://miguel.blog.hu 2007.10.14. 09:21:47

A teljes játékban a szkriptelt események nem tűnnek majd fel, mert mindig más pályán látod őket, vagyis nem ismételsz annyit, hogy feltűnő legyen. Az meg, hogy te csinálsz mindent - nos, ez a negyedik rész, és az első háromban is ez volt, szóval mondhatjuk egyfajta védjegynek a dolgot.

ROMANI ITE DOMUM! 2007.11.06. 12:23:35

Szóval semmi fejlődés a játékmenetben... :-(
Kár, mert valahol a kedvenceim közt volt az előző.
Csakhát már ott is jó lett volna a szabadabb mozgás, a kicsit intelligensebb csapattársak, stb.
süti beállítások módosítása