Mindig csak nevek

Igazából sosem értettem, hogy miért kell megnehezíteni a blogírás elkezdését azzal, hogy rögtön az arcodba tolják a kérdést, hogy miről fog szólni a blogod... Mégis miről? Ha tudnám, valószínűleg nem kezdeném el írni.

Friss topikok

  • FleXoft: ;-) (2012.01.10. 15:30) Buli
  • COLT: A rambok azok jók, a kettő is jó, az idő megszépíti számomra. És nekem is hasonló leveleim voltak ... (2011.09.15. 16:05)
  • gabrocki: sajnos egyet kell értenem, de a cím így kissé irónikusan hangzik. (2011.07.13. 00:19) Istenem...
  • COLT: xd (2011.01.29. 18:11)
  • sed: @Miguel: ha nem váltál volna suhogós battaivá pár hét alatt, akkor erre most azt válaszolnám, hogy... (2010.01.15. 02:39)

Címkék

ajánló (22) anyád (24) arnold (3) atom (4) balaton (4) bkv (6) bog (9) corvintető (2) dna (2) dohányzás (2) eb (1) fallout (2) fegyver (5) foci (2) gyerek (3) index (5) játék (17) jelcin (1) jézus (3) kaja (4) kaka (4) közlekedés (8) mac (1) meló (5) motoros (1) net (4) orosz (1) pc guru (4) reggel (5) sorozat (3) sport (3) stream of consciousness (10) szilveszter (1) szülinap (7) temetés (4) towel day (1) tréfás tanyasi tények (34) tv (2) virginia (1) wii (4) xbox (1) Címkefelhő

HTML

HTML

Karácsony

2007.12.26. 20:11 | Miguel | Szólj hozzá!

Ez most ilyen infantilis poszt lesz, mert én imádom a karácsonyt, ajándékostul-fástul-mindenestül, és kaptam is egy halom dolgot, például Guitar Hero III-at, ami konkrétan hihetetlen,

mert Magyarországon nem kapható

de Bog beszerezte nekem, beszervezett némi németországi rokonságot segítségnek, akik az utolsó pillanatban még postára adták, Bog meg átcsomagolta, a fene a cseles mindenit, én meg a fejemet vakartam két napig, hogy mi a frász az, aztán csomagbontásnál meg ültem hülye vigyorral a fejemen.

Kaptam egy távirányítós helikoptert is, amivel egyelőre vérprofin tudok fél méter emelkedés után dugóhúzóba kerülve látványosan lezuhanni, de már látom, hogy tavasszal így megy majd a kis szöcske kint a ligetben, hogy zzzzzzzííííííííí.

Ja, és ma Balázzsal sikerült valami borzasztó bénán elpengetni a Hotel Kalifornia pár akkordját, hehe, vicces volt ismeretlenül belevágni, és vezényszóra váltani G-ről D-re (hogy dúr vagy moll azt nem tudom, de nem is érdekel).

Címkék: jézus

A bejegyzés trackback címe:

https://miguel.blog.hu/api/trackback/id/tr39275747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása