Mindig csak nevek

Igazából sosem értettem, hogy miért kell megnehezíteni a blogírás elkezdését azzal, hogy rögtön az arcodba tolják a kérdést, hogy miről fog szólni a blogod... Mégis miről? Ha tudnám, valószínűleg nem kezdeném el írni.

Friss topikok

  • FleXoft: ;-) (2012.01.10. 15:30) Buli
  • COLT: A rambok azok jók, a kettő is jó, az idő megszépíti számomra. És nekem is hasonló leveleim voltak ... (2011.09.15. 16:05)
  • gabrocki: sajnos egyet kell értenem, de a cím így kissé irónikusan hangzik. (2011.07.13. 00:19) Istenem...
  • COLT: xd (2011.01.29. 18:11)
  • sed: @Miguel: ha nem váltál volna suhogós battaivá pár hét alatt, akkor erre most azt válaszolnám, hogy... (2010.01.15. 02:39)

Címkék

ajánló (22) anyád (24) arnold (3) atom (4) balaton (4) bkv (6) bog (9) corvintető (2) dna (2) dohányzás (2) eb (1) fallout (2) fegyver (5) foci (2) gyerek (3) index (5) játék (17) jelcin (1) jézus (3) kaja (4) kaka (4) közlekedés (8) mac (1) meló (5) motoros (1) net (4) orosz (1) pc guru (4) reggel (5) sorozat (3) sport (3) stream of consciousness (10) szilveszter (1) szülinap (7) temetés (4) towel day (1) tréfás tanyasi tények (34) tv (2) virginia (1) wii (4) xbox (1) Címkefelhő

HTML

HTML

I am legend

2008.01.04. 11:52 | Miguel | 2 komment

Most így hirtelen nem tudnám felsorolni, hogy mi volt az utolsó öt film, amit moziban láttunk, de az biztos, hogy mind az öt szar volt, illetve nem, volt pár, ami egyszerűen a szar jelzőt sem érdemli meg (Macskafogó 2). Ellenben tegnap egy hirtelen ötlettől vezérelve beültünk az I am legendre - a hirtelen ötlet már csak azért is hasznos, mert így az embernek nincs ideje alaposan utánaolvasgatni a filmnek, én is csak az imdb-n néztem meg, hogy hány pontot kapott az amcsi nézőktől.

Egy pillanatra sem bántuk meg, hogy jegyet váltottunk Will Smith legújabb mozijára. A látvány pazar, egyszerűen kevés annyira hatásos mozis effekt van, mint az üres nagyvárosok látványa, főleg, ha a készítők nem lusták kicsit "lelakni" az utcákat. A történet jó, nekem nagyon tetszett, hogy folyamatosan hallottuk a múlt híreit, tényleg valami ilyesmi lesz majd egyszer, hogy a világ hatalmas változását hozó események mind-mind visszavezethetőek lesznek egy ártatlan CNN-es töltelékinterjúra. A főszereplő nem mindenható, sőt, látványosan be van szarva és a könnyeivel küszködik, amikor valami sötét zugba kellene bemennie, és a bosszú-jelenetben sem jön össze neki minden. Van humor, van normális befejezés, ami nincs, az a normális fordítás, de már megszoktam, hogy nem szabad olvasnom a feliratokat, mert csak felidegesítem magam rajtuk.

Kár, hogy csak minden hatodik alkalommal sikerül jó filmre beülni, mert jó érzés úgy kijönni, hogy "nnah, ez fasza volt" (meg úgy, hogy hú, de nem akarok zombi lenni).

Címkék: ajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://miguel.blog.hu/api/trackback/id/tr62284318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

djdanif 2008.01.15. 18:30:28

Hát én is láttam, de szerintem nem volt ilyen jó...
Bántóan Múmia-szerűek voltak a zombik (a "főnök" annyira imhotepesen üvöltött...XD), az oroszlánok nagyon nem illettek oda és a 28 nappal később után számomra olyan túl megrázó sem volt. Will Smith nélkül nagyon közepes volna, de szerintem így sem válik klasszikussá.

Miguel · http://miguel.blog.hu 2008.01.15. 18:54:41

A 28 nappal később a zombikkal volt megrázó (hát, na...), ez a film meg azzal, hogy a főhős tökegyedül maradt New Yorkban. A "zombik" valóban gányul néztek ki, de ez engem annyira nem zavart. Az oroszlánok meg már miért ne illettek volna oda? Szerintem az a jelenet jól mutatta, mennyire kifacsarodott világban járunk: a vadász egy vadiúj Ford Mustanggal hajtja a vadat a betondzsungelben, amit aztán a becserkészés pillanatában elrabol az állatok királya (aki nem mellesleg nincs egyedül, párja van, meg gyereke - ugyanez a hősről nem mondható el).
süti beállítások módosítása