Mindig csak nevek

Igazából sosem értettem, hogy miért kell megnehezíteni a blogírás elkezdését azzal, hogy rögtön az arcodba tolják a kérdést, hogy miről fog szólni a blogod... Mégis miről? Ha tudnám, valószínűleg nem kezdeném el írni.

Friss topikok

  • FleXoft: ;-) (2012.01.10. 15:30) Buli
  • COLT: A rambok azok jók, a kettő is jó, az idő megszépíti számomra. És nekem is hasonló leveleim voltak ... (2011.09.15. 16:05)
  • gabrocki: sajnos egyet kell értenem, de a cím így kissé irónikusan hangzik. (2011.07.13. 00:19) Istenem...
  • COLT: xd (2011.01.29. 18:11)
  • sed: @Miguel: ha nem váltál volna suhogós battaivá pár hét alatt, akkor erre most azt válaszolnám, hogy... (2010.01.15. 02:39)

Címkék

ajánló (22) anyád (24) arnold (3) atom (4) balaton (4) bkv (6) bog (9) corvintető (2) dna (2) dohányzás (2) eb (1) fallout (2) fegyver (5) foci (2) gyerek (3) index (5) játék (17) jelcin (1) jézus (3) kaja (4) kaka (4) közlekedés (8) mac (1) meló (5) motoros (1) net (4) orosz (1) pc guru (4) reggel (5) sorozat (3) sport (3) stream of consciousness (10) szilveszter (1) szülinap (7) temetés (4) towel day (1) tréfás tanyasi tények (34) tv (2) virginia (1) wii (4) xbox (1) Címkefelhő

HTML

HTML

Alt + tab

2008.03.21. 16:12 | Miguel | 2 komment

No, hát, váltottam állást. Eljöttem a banktól,

ahol nem értettem, hogy lesz a pénz 

egy híres gumigyárba.

ahol meg nem gumit gyártanak - lehet, hogy velem van a baj?

Természetesen elsősorban pénzügyi okok vezérelték a nem is olyan hirtelen cselekménysort, ráadásul a végefelé kiderült, hogy a pénzügyi okok erősebbek, mint azt gondoltam volna (vagyis azt sejtettem, hogy én keresek a legkevesebbet, de azért bíztam abban, hogy csak kishitű vagyok - hát, nem voltam az). Persze sajnáltam otthagyni az MKB-t, mert jó arcokkal dolgoztam együtt - innen is üdvözlöm az érdeklődőbbjét -, de hogy meglehetősen demagóg és arcpirítóan közhelyes legyek, azért még nem adnak a boltban semmit, mert én csupa kedves emberrel töltöm a napom egy részét.

A fura az egészben az, hogy én valójában összességében vagy három órát áldoztam az időmből az álláskeresésre, pontosabban nem is kerestem, hanem engem talált meg egy fejvadász,

na, azért ne vágjunk fel: nem pont engem keresett, csak hozzám hasonló, v0.95-ös rendszergazdákat

aztán már csak el kellett jönnöm az állásinterjúra, és ennyi. Fölfoghatnám ezt úgy is, hogy az a keverék, amit a személyiségem varázsa és a szaktudásom esszenciája alkot, biztosította nekem a lehetőséget a szakmai előmenetelre, de valójában inkább jókor voltam jó helyen - eeegen, akik kicsit is ismerik életem fontosabb állomásait illetve a sikerrel vett próbatételek történeteit, most joggal horkannak fel, és mondják azt, hogy "már megint jókor volt jó helyen ez a szemét / remek cimbora / Kölyök".

Viszont valaki elmondhatná nekem, a szerencse fiának, hogy eszik-e vagy isszák az Oracle Real Application Clustert...

Címkék: meló

A bejegyzés trackback címe:

https://miguel.blog.hu/api/trackback/id/tr11391088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bateman · http://bateman.sarok.org 2008.03.22. 09:16:18

Miért érzem én is mindig úgy, hogy jókor voltam jó helyen? Ez valami álszereénység nálunk? Vagy mi?

Pá Dee · http://ybk.tlof.hu 2008.03.27. 13:09:22

Ez azért van mert jókor voltál jó helyen, kész, nem kell cifrázni :)
süti beállítások módosítása