Mindig csak nevek

Igazából sosem értettem, hogy miért kell megnehezíteni a blogírás elkezdését azzal, hogy rögtön az arcodba tolják a kérdést, hogy miről fog szólni a blogod... Mégis miről? Ha tudnám, valószínűleg nem kezdeném el írni.

Friss topikok

  • FleXoft: ;-) (2012.01.10. 15:30) Buli
  • COLT: A rambok azok jók, a kettő is jó, az idő megszépíti számomra. És nekem is hasonló leveleim voltak ... (2011.09.15. 16:05)
  • gabrocki: sajnos egyet kell értenem, de a cím így kissé irónikusan hangzik. (2011.07.13. 00:19) Istenem...
  • COLT: xd (2011.01.29. 18:11)
  • sed: @Miguel: ha nem váltál volna suhogós battaivá pár hét alatt, akkor erre most azt válaszolnám, hogy... (2010.01.15. 02:39)

Címkék

ajánló (22) anyád (24) arnold (3) atom (4) balaton (4) bkv (6) bog (9) corvintető (2) dna (2) dohányzás (2) eb (1) fallout (2) fegyver (5) foci (2) gyerek (3) index (5) játék (17) jelcin (1) jézus (3) kaja (4) kaka (4) közlekedés (8) mac (1) meló (5) motoros (1) net (4) orosz (1) pc guru (4) reggel (5) sorozat (3) sport (3) stream of consciousness (10) szilveszter (1) szülinap (7) temetés (4) towel day (1) tréfás tanyasi tények (34) tv (2) virginia (1) wii (4) xbox (1) Címkefelhő

HTML

HTML

A király új kocsija

2008.05.17. 20:24 | Miguel | 3 komment

Igazából én vagyok olyan hülye, hogy ne háborodjak fel olyan híreken, hogy újabb luxusautókat szerez be a kormány. Egy miniszter igenis járjon normális kocsin, a közjogi méltóságok meg pláne - nem hiszem, hogy az ilyenkor elköltött pár száz millión múlik az ország jövője (ha meg mégis, akkor réges-régen el van cseszve itt minden).

Viszont azért ezen a híren konkrétan beszartam. Ne legyen félreértés, egy polgármester is járjon normális kocsival, de a tévét, a könnyűfém felnit és a motoros napfénytetőt meg nem magyarázza nekem senki. Egyáltalán, minek neki napfénytető? Azon kihajolva üdvözli majd a népet?

Persze abból, hogy a "fantomfekete gyöngyház színét és Alcantara üléshuzatát - vagy azokkal egyenértékűeket" szintén felsorolják a közbeszerzési kiírásban, könnyen megfejthető, hogy az autó már megvan, csak le kell zsírozni, hogy az is jól járjon, aki haver akitől megveszik.

"Öreg vagyok már, szeretem a biztonságot és szeretem a kényelmet." Én meg fiatal vagyok, szeretem a biztonságot, és szeretném, ha a polgármester úr boldoggá tenne egy taliga fiatal majmot szájjal. Arra szívesebben költeném a fizetésem felét.

Címkék: index anyád

A bejegyzés trackback címe:

https://miguel.blog.hu/api/trackback/id/tr62474458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2008.05.19. 08:46:55

Magyar Exporthitel Biztosító Zrt.
ajánlati felhívása nyílt eljárás megindítására
(20782/2007)

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA

II.1) MEGHATÁROZÁS

II.1.1) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés: A MEHIB Zrt. részére személygépkocsik beszerzése.

[...]

II.1.8) Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok)?
Igen: -
Nem: X

[...]

II.2.1) Teljes mennyiség vagy érték (valamennyi részt és opciót beleértve, adott esetben): 1 db Audi A6 3.0 V6 TDI Quattro Tiptronic vagy ezzel azonos értékű személygépkocsi.
[...]
Extra
- CD-tartó
[...]
- Ülések: sportülések elöl
- Nem rendelhető natúrbőrrel, Meridian szövettel és Mondial szövettel! 7P1-et tartalmazza!
- Üléshuzat: "Alcantara" bőr
- Együtt rendelendő ülésfűtéssel és sportülésekkel! / ajtóborítás "Alcantara" betéttel
- Vonóhorog (mechanikusan besüllyeszthető)
- Vontathatóság lásd: technikai adatok.
- Figyelem! Gyárilag 13-pólusú csatlakozóval szerelt!
- Fantomfekete gyöngyház / fantomfekete gyöngyház
...

Miguel · http://miguel.blog.hu 2008.05.19. 10:27:22

Nna, erről beszéltem. Lehet, hogy ő csinálja jól? Ehh...

Rezeda 2008.06.18. 13:19:41

egy taliga fiatal majmot.... :)

tekintve, hogy az illető urat megválasztották polgármesternek, valószínű, hogy egy kisvárosnyi "majmot" tett boldoggá a szájával... persze nem biztos, hogy olyan módon ahogy te gondoltad a majmokkal :)
süti beállítások módosítása