Mindig csak nevek

Igazából sosem értettem, hogy miért kell megnehezíteni a blogírás elkezdését azzal, hogy rögtön az arcodba tolják a kérdést, hogy miről fog szólni a blogod... Mégis miről? Ha tudnám, valószínűleg nem kezdeném el írni.

Friss topikok

  • FleXoft: ;-) (2012.01.10. 15:30) Buli
  • COLT: A rambok azok jók, a kettő is jó, az idő megszépíti számomra. És nekem is hasonló leveleim voltak ... (2011.09.15. 16:05)
  • gabrocki: sajnos egyet kell értenem, de a cím így kissé irónikusan hangzik. (2011.07.13. 00:19) Istenem...
  • COLT: xd (2011.01.29. 18:11)
  • sed: @Miguel: ha nem váltál volna suhogós battaivá pár hét alatt, akkor erre most azt válaszolnám, hogy... (2010.01.15. 02:39)

Címkék

ajánló (22) anyád (24) arnold (3) atom (4) balaton (4) bkv (6) bog (9) corvintető (2) dna (2) dohányzás (2) eb (1) fallout (2) fegyver (5) foci (2) gyerek (3) index (5) játék (17) jelcin (1) jézus (3) kaja (4) kaka (4) közlekedés (8) mac (1) meló (5) motoros (1) net (4) orosz (1) pc guru (4) reggel (5) sorozat (3) sport (3) stream of consciousness (10) szilveszter (1) szülinap (7) temetés (4) towel day (1) tréfás tanyasi tények (34) tv (2) virginia (1) wii (4) xbox (1) Címkefelhő

HTML

HTML

86

2008.12.18. 21:33 | Miguel | Szólj hozzá!

Iszonyúan tanácstalanul álltam ma a metrón, mikor egy látványosan meleg srác ledagadtozott egy valóban igencsak kövér lányt. Hogy mi történt pontosan, azt nem tudom, mikor én beléptem a kocsiba, már csak a végeredményt hallottam, és láttam, ahogy leülnek egy ülés két végére. A lány a Moszkvától a Keletiig úgy három könnycseppet morzsolt el lopva, a srác meg egyre lejjebb eresztette az orrát, amit még a vita hevében emelt az égig. Együtt szálltunk le, mögöttem jöttek a mozgólépcsőn, és fogták egymás kezét.
 

Persze lehet, hogy csak annak megható ez a sztori, aki a nagyapja

jelen állás szerinti

utolsó szülinapjáról jön hazafelé. Bár most jól van, azért 86 évesen már nincsenek csodák, még annak sem, akinek a csoda központi szerepet játszott az életében. Most írhatnék arról, hogy melyik kórház melyik osztályának dögöljön meg minden munkatársa, és fogadkozhatnék, hogy márpedig én nem hagyom majd, hogy ilyesmi történjen, de a lényeg nem ez, hanem az az öröm, amit papi szemében láttam, ahogy megjöttek a dédunokái.

Jellemző egyébként, hogy ezek a karácsony közeli papiszülinapok mindig jól sikerültek, általában viccmesélős, kajálós kis bulik voltak, amik még az amúgy több sebből vérző családi kapcsolatban álló rokonokat is egymás mellé ültették.

 

ennek az írásnak most nincs vége, vagy tanulsága - max azt tudnám leírni, hogy ne öregedjen meg senki, de az meg nem kerülne be egy menedzserképző tananyagába sem...

Címkék: szülinap bkv

A bejegyzés trackback címe:

https://miguel.blog.hu/api/trackback/id/tr9830596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása