Mindig csak nevek

Igazából sosem értettem, hogy miért kell megnehezíteni a blogírás elkezdését azzal, hogy rögtön az arcodba tolják a kérdést, hogy miről fog szólni a blogod... Mégis miről? Ha tudnám, valószínűleg nem kezdeném el írni.

Friss topikok

  • FleXoft: ;-) (2012.01.10. 15:30) Buli
  • COLT: A rambok azok jók, a kettő is jó, az idő megszépíti számomra. És nekem is hasonló leveleim voltak ... (2011.09.15. 16:05)
  • gabrocki: sajnos egyet kell értenem, de a cím így kissé irónikusan hangzik. (2011.07.13. 00:19) Istenem...
  • COLT: xd (2011.01.29. 18:11)
  • sed: @Miguel: ha nem váltál volna suhogós battaivá pár hét alatt, akkor erre most azt válaszolnám, hogy... (2010.01.15. 02:39)

Címkék

ajánló (22) anyád (24) arnold (3) atom (4) balaton (4) bkv (6) bog (9) corvintető (2) dna (2) dohányzás (2) eb (1) fallout (2) fegyver (5) foci (2) gyerek (3) index (5) játék (17) jelcin (1) jézus (3) kaja (4) kaka (4) közlekedés (8) mac (1) meló (5) motoros (1) net (4) orosz (1) pc guru (4) reggel (5) sorozat (3) sport (3) stream of consciousness (10) szilveszter (1) szülinap (7) temetés (4) towel day (1) tréfás tanyasi tények (34) tv (2) virginia (1) wii (4) xbox (1) Címkefelhő

HTML

HTML

2008.10.15. 02:42 | Miguel | Szólj hozzá!

Írni jó. Mármint szerintem, és mivel ezt a véleményemet mindenféle egyéb emberi lényre tekintet nélkül alakítottam ki, bizton állíthatom, hogy szimpla önzésből fakad az írás (és ha már itt tartunk, az olvasás) iránti rajongás - nekem megy mindkettő, a többiek meg kit érdekelnek.

milyen kár, hogy mostanában észrevettem: 12 évnyi gépelés eredményeképp ma képtelen vagyok olyan kézírásra ösztökélni magam, amit legalább én el tudok olvasni

Blogot írni jó. Igazából a kihívás része tetszik, ami több részből keveredik sosem-egésszé: például én magamnak írok, de úgy, hogy más is elolvashatja (sőt, hogy más is olvassa el); aztán meg bár igazából azért blogolok, mert kevés kivételtől eltekintve borzalmasan rossz a memóriám, mégis megválogatom, hogy mi kerül ide. Nem azért, mert nem akarom megosztani, és nem is azért nem, mert el akarom felejteni, egyszerűen annak látok neki, ami elindítja bennem a betűk folyását, és csak azt fejezem be, amit még tudnék folytatni.

Cikket írni jó. Tudom, a többség szerint nem a zsurnalisztika csúcsa, mikor az ember egy kevesek által elismert tevékenység köré szerveződő lapban kevesek által értékelt termékekről ír szavakat egymás után, de hogy őszinte legyek, inkább írok kitalált világok valótlan hülyeségekről, mint a valóságos élet nagy koponyáiról - és talán nem is azért, mert az egyikre emlékezni szeretnék, a másikat meg szívesen elfelejteném, egyszerűen csak miért tenném még nyomasztóbbá a saját valóságomat mások elképzelt világaival, ha már az én elképzelt világom lassan valósággá lehet?

A kifacsart álfilozofálás egyetlen lényege, hogy ma megint közelebb vagyok ahhoz, hogy esetleg megírjam, mi jó még,

igen-igen, a szexen és a bolognai spagettin túl

és erre az érzésre emlékezni akarok.

Címkék: meló stream of consciousness

A bejegyzés trackback címe:

https://miguel.blog.hu/api/trackback/id/tr95714654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása