Mindig csak nevek

Igazából sosem értettem, hogy miért kell megnehezíteni a blogírás elkezdését azzal, hogy rögtön az arcodba tolják a kérdést, hogy miről fog szólni a blogod... Mégis miről? Ha tudnám, valószínűleg nem kezdeném el írni.

Friss topikok

  • FleXoft: ;-) (2012.01.10. 15:30) Buli
  • COLT: A rambok azok jók, a kettő is jó, az idő megszépíti számomra. És nekem is hasonló leveleim voltak ... (2011.09.15. 16:05)
  • gabrocki: sajnos egyet kell értenem, de a cím így kissé irónikusan hangzik. (2011.07.13. 00:19) Istenem...
  • COLT: xd (2011.01.29. 18:11)
  • sed: @Miguel: ha nem váltál volna suhogós battaivá pár hét alatt, akkor erre most azt válaszolnám, hogy... (2010.01.15. 02:39)

Címkék

ajánló (22) anyád (24) arnold (3) atom (4) balaton (4) bkv (6) bog (9) corvintető (2) dna (2) dohányzás (2) eb (1) fallout (2) fegyver (5) foci (2) gyerek (3) index (5) játék (17) jelcin (1) jézus (3) kaja (4) kaka (4) közlekedés (8) mac (1) meló (5) motoros (1) net (4) orosz (1) pc guru (4) reggel (5) sorozat (3) sport (3) stream of consciousness (10) szilveszter (1) szülinap (7) temetés (4) towel day (1) tréfás tanyasi tények (34) tv (2) virginia (1) wii (4) xbox (1) Címkefelhő

HTML

HTML

2009.08.18. 20:38 | Miguel | Szólj hozzá!

Ismét reptér, ismét utazás, ismét munka: ezúttal Köln, a GamesCom nevű játékkiállítás, egészen vasárnapig. Eddig sem ment könnyen az indulás, de most aztán végképp semmi kedvem nem volt otthon hagyni Bogot és Arnoldot,

igen, pillanatnyilag ezzel a névvel tesztelünk, bár megoszlottak a szavazatok az Ádám és az Anton között

de aztán meghallgattam a szívverésüket (supsupsupsupsup és supup-supup-supup), kiosztottam pár kifejezetten okostojás tanácsot Bognak, és nekilódultam. Kifogtam a világ legfurábban beszélő taxisofőrjét,

mintha csak f és l betűket mondott volna

most pedig épp Ferihegy 1-en élvezem az internet áldásos jelenlétét. Körülöttem csupa német, ezzel kapcsolatban tettem is egy megfigyelést: a német turista minél messzebb van a Balatontól, annál csendesebb. Ezek a példányok itt speciel a leghalkabb németek, akiket valaha láttam.

 

Címkék: bog pc guru

A bejegyzés trackback címe:

https://miguel.blog.hu/api/trackback/id/tr301320434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása