Mindig csak nevek

Igazából sosem értettem, hogy miért kell megnehezíteni a blogírás elkezdését azzal, hogy rögtön az arcodba tolják a kérdést, hogy miről fog szólni a blogod... Mégis miről? Ha tudnám, valószínűleg nem kezdeném el írni.

Friss topikok

  • FleXoft: ;-) (2012.01.10. 15:30) Buli
  • COLT: A rambok azok jók, a kettő is jó, az idő megszépíti számomra. És nekem is hasonló leveleim voltak ... (2011.09.15. 16:05)
  • gabrocki: sajnos egyet kell értenem, de a cím így kissé irónikusan hangzik. (2011.07.13. 00:19) Istenem...
  • COLT: xd (2011.01.29. 18:11)
  • sed: @Miguel: ha nem váltál volna suhogós battaivá pár hét alatt, akkor erre most azt válaszolnám, hogy... (2010.01.15. 02:39)

Címkék

ajánló (22) anyád (24) arnold (3) atom (4) balaton (4) bkv (6) bog (9) corvintető (2) dna (2) dohányzás (2) eb (1) fallout (2) fegyver (5) foci (2) gyerek (3) index (5) játék (17) jelcin (1) jézus (3) kaja (4) kaka (4) közlekedés (8) mac (1) meló (5) motoros (1) net (4) orosz (1) pc guru (4) reggel (5) sorozat (3) sport (3) stream of consciousness (10) szilveszter (1) szülinap (7) temetés (4) towel day (1) tréfás tanyasi tények (34) tv (2) virginia (1) wii (4) xbox (1) Címkefelhő

HTML

HTML

2006.12.05. 00:02 | Miguel | Szólj hozzá!

Ezer dolog történt, megpróbálom összeszedni.

Egyrészt hétvégén megünnepeltük a névnapomat, összesen kétszer, mert egyszer otthon, családdal (hehe, megkaptam azt a fegyverlexikont, amit már ezer éve kinéztem magamnak, egy dologgal kevesebb a listán ismét), volt remek kaja, meg bóling, ahol igazán béna voltam, de belefért, mert röhögtünk sokat.
A második felvonás vasárnap volt, lovagokkal (no meg Bacival, aki élőben sokkal jobb arc, mint az átok távcsövével csében) helvécia, a sok éhgyomorra pálinkától úgy megfájdult a gyomrom, hogy a mekiig is alig jutottam el, hogy bedobjak két sajtburgert. Nem tudom, mi van a gyorskajákban, de a hatásuk megyezik a reniantacidummal, csak picit gyorsabbak. Ahogy felszálltam a kombínóra, már nem is voltam szarul, ellenben a szendvics előtt már egészen komolyan gondolkodtam rajta, hogy felhívom Bogot, hogy jöjjön értem. (Valószínűleg majd lesznek képek a www.nilovagjai.hu-n, már nem a rosszullétemről, hanem ami azt kiváltotta.)
Nno, ma meg voltam hp-s tanfolyamon, LVM, érdekes, bár a fizikai kötet-kötegeknél szerintem el is aludtam egy pillanatra, kaja-kóma, a szememmel már fókuszálni sem tudtam (oké-oké, amúgy sem nagyon megy, tudom) a táblára, és mintha valami marhaságot álmodtam is volna, de tényleg csak egy pillanatig. Amúgy a tanfolyam még ezen és a következő héten tart (most LVM meg cluster, következő héten meg POSIX-shell), utána meg szabi, amit már nagyon várok, végre csak itthon, és senki sehova (senki = én).
Este találkoztunk Annával és Tibcsivel a Den Haagban, ami egy kajálda a zsinagógától nem messze, különös ismertetőjele, hogy valami észveszejtően szar a pizzájuk, és a mai teszt alapján bolognait sem szabad többet enni. Viszont Tibor bankban dolgozik, he-he. Majd most megtanulják, milyen az.

Kriszta kitalálta, hogy stewardess lesz. Egyik szemem sír, a másik zokog, amolyan éljen-basszus érzés. Éljen, mert tuti élvezné; basszus, mert akkor minek most a külkeres suli. Ráadásul azzal próbált meggyőzni, amit "Olga" mondott neki, amitől reflex-szerűen ellenvéleményem támadt, pedig addig nem is volt annyi sok bajom az ötlettel. Persze egy újabb önköltséges tanfolyam és még kevesebb Bog.
Fog ez nekem tetszeni? Valószínűleg amíg nem látom, hogy boldoggá teszi a röpködés, addig nem.
Magamat ismerve még akkor sem biztos... Viszont akkor talán nem leszünk ilyen "egyértelműek" egymásnak, még ha ezt most csak én értem, meg ő (ha végre elolvasná, amit írok, de "annyi munkája van"; perszepersze).

A bejegyzés trackback címe:

https://miguel.blog.hu/api/trackback/id/tr5021038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása