Mindig csak nevek

Igazából sosem értettem, hogy miért kell megnehezíteni a blogírás elkezdését azzal, hogy rögtön az arcodba tolják a kérdést, hogy miről fog szólni a blogod... Mégis miről? Ha tudnám, valószínűleg nem kezdeném el írni.

Friss topikok

  • FleXoft: ;-) (2012.01.10. 15:30) Buli
  • COLT: A rambok azok jók, a kettő is jó, az idő megszépíti számomra. És nekem is hasonló leveleim voltak ... (2011.09.15. 16:05)
  • gabrocki: sajnos egyet kell értenem, de a cím így kissé irónikusan hangzik. (2011.07.13. 00:19) Istenem...
  • COLT: xd (2011.01.29. 18:11)
  • sed: @Miguel: ha nem váltál volna suhogós battaivá pár hét alatt, akkor erre most azt válaszolnám, hogy... (2010.01.15. 02:39)

Címkék

ajánló (22) anyád (24) arnold (3) atom (4) balaton (4) bkv (6) bog (9) corvintető (2) dna (2) dohányzás (2) eb (1) fallout (2) fegyver (5) foci (2) gyerek (3) index (5) játék (17) jelcin (1) jézus (3) kaja (4) kaka (4) közlekedés (8) mac (1) meló (5) motoros (1) net (4) orosz (1) pc guru (4) reggel (5) sorozat (3) sport (3) stream of consciousness (10) szilveszter (1) szülinap (7) temetés (4) towel day (1) tréfás tanyasi tények (34) tv (2) virginia (1) wii (4) xbox (1) Címkefelhő

HTML

HTML

2007.05.10. 00:34 | Miguel | 3 komment

Bate vagy Flex? :) (Ha valaki esetleg a blog.hu nyitólapjáról tévedne ide, annak elmondom, hogy a címben - amit én nem szoktam adni - az a két ember szerepel, akikről tudom, hogy Mac-jük van, és hogy akár a blogomat is olvashatják.)

Akármelyikőtök is, az adott egyén jó nálam egy sörre (amit én utálok, de a gesztus, ugye).

Viszont, ha már előkerültek a számítástechnika ékszerdobozai, írok egy keveset arról a macbookról, amit Flexnél láttam.
Kis fehér izé, az amúgy letisztultnak és elegánsnak mondható HP-m hozzá képest egy batár dög. Eszméletlenül okos ötletek vannak benne, például az áramot nem a szokásos "beledugós" csatlakoztatón keresztül kapja, hanem egy olyanon, amit egy darab mégnes fog oda a géphez. Így ha véletlenül valaki bele is botlik, nem cseszi apró darabokra a foglalatot meg a kábelt egyaránt, hanem egyszerűen csak legyőzi a mágneses teret, és a drót elengedi az aljzatot.
Hasonlóan ötletes, de korántsem ilyen hasznos a beépített mozgásérzékelő, aminek segítségével én hosszú percekig egyensúlyoztam egy pöttyöt egy vonalon, magyarán ültem, a két tenyeremmel tartottam a gépet, és marha óvatosan egyensúlyoztam a semmit.
Aki már látott noteszgépet, az tuti, hogy észrevette a felső részből kilógó fogakat, amik öszefogják a becsukott gépet. Nu, Apple-ék kitaláltak erre is valamit: a kis fog csak akkor csusszan ki a rejtekhelyéről, mikor már csak pár milliméter választja el a fedelet a kattanástól, így mikor nyitva van, semmi nem csúfítja el a szépen szabott vonalakat.
Van még egy csomó dolog, például a bekapcsolt és kinyitott állapotban a hátlapon világító alma, meg hogy nem windows-gomb van, hanem alma-gomb,

marha hülyén hangzik ám egy 30as számítástechnikus szájából, hogy "Nyomjál alma-bét, akkor előhozza a neked kellő ablakot"

és nincs visszataszító cd-tálca sem.

Viszont kurva drága.

Címkék: mac

A bejegyzés trackback címe:

https://miguel.blog.hu/api/trackback/id/tr5673506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bateman · http://bateman.sarok.org 2007.05.11. 10:50:03

Megkaptam a levelet és köszönöm a megtisztelést, sajnos a sört én is rühellem, de bármikor kapható vagyok egy pohár borra.

Szóval Mac. :) Sajnos nekem még nem a mágneses van, de ugyanolyan fehér ékszerdoboz, mint amiről te írsz. Az egészben az a szuper, hogy rajta van a OSX oprendszer, ami hatvanszor jobb, mint a windóz, még akkor is ha most a Vistával igyekezték lemásolni. Napokig lehetne ecsetelni a jótulajdonságokat, de szerintem érdemes kipróbálni inkább.

Én szerencsés voltam, 170-ért jutottam hozzá az enyémhez.

Miguel · http://miguel.blog.hu 2007.05.11. 11:22:13

Nemtom, én munkámból kifolyólag látok windowst, unixot, linuxot, mindből többfélét, és van némi futtában szerzett tapasztalatom az OSX-ről is, leginkább azt mondanám, hogy mind szar, de mind használható.

De erről inkább egy külön posztban... :)
süti beállítások módosítása