Mindig csak nevek

Igazából sosem értettem, hogy miért kell megnehezíteni a blogírás elkezdését azzal, hogy rögtön az arcodba tolják a kérdést, hogy miről fog szólni a blogod... Mégis miről? Ha tudnám, valószínűleg nem kezdeném el írni.

Friss topikok

  • FleXoft: ;-) (2012.01.10. 15:30) Buli
  • COLT: A rambok azok jók, a kettő is jó, az idő megszépíti számomra. És nekem is hasonló leveleim voltak ... (2011.09.15. 16:05)
  • gabrocki: sajnos egyet kell értenem, de a cím így kissé irónikusan hangzik. (2011.07.13. 00:19) Istenem...
  • COLT: xd (2011.01.29. 18:11)
  • sed: @Miguel: ha nem váltál volna suhogós battaivá pár hét alatt, akkor erre most azt válaszolnám, hogy... (2010.01.15. 02:39)

Címkék

ajánló (22) anyád (24) arnold (3) atom (4) balaton (4) bkv (6) bog (9) corvintető (2) dna (2) dohányzás (2) eb (1) fallout (2) fegyver (5) foci (2) gyerek (3) index (5) játék (17) jelcin (1) jézus (3) kaja (4) kaka (4) közlekedés (8) mac (1) meló (5) motoros (1) net (4) orosz (1) pc guru (4) reggel (5) sorozat (3) sport (3) stream of consciousness (10) szilveszter (1) szülinap (7) temetés (4) towel day (1) tréfás tanyasi tények (34) tv (2) virginia (1) wii (4) xbox (1) Címkefelhő

HTML

HTML

2007.05.22. 21:54 | Miguel | 3 komment

Ma megbüntettek az ellenőrök. Ez különösen annak fényében lámaság, hogy éves bérletem van, és ha még azt is hozzáteszem, hogy a kis fecnit ellátmányba kapom a bankomtól, akkor meg aztán végképp különösen nagy dél-amerikai púpnélküli teveszerű izé vagyok.

Azonban érdemes volt látni a döbbenetet egy velem beszédbe elegyedő hölgy arcán, mikor elmondtam neki, hogy a valós adataimat adtam meg.

Amikor azt mondom, hogy jegyet nem azért veszek, hogy megmutassam az ellenőrnek, azt komolyan is gondolom. Még akkor is, ha most nem vettem jegyet.

És még akkor is, ha évente egyszer van ellenőr azon az átkozott hetvenkilences trolin.

Címkék: közlekedés

A bejegyzés trackback címe:

https://miguel.blog.hu/api/trackback/id/tr9985581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bateman · http://bateman.sarok.org 2007.05.23. 13:06:56

Ebben a társadalomban még nagyon sok időnek el kell telnie, mire az emberek túljutnak azon, hogy alapvető, már-már sikk lógni a BKV-n, és nem kell felháborodni, ha elkérik a jegyünket. Nemrégiben egy tanár ismerősöm kezdett el vitatkozni a kalauzzal, mikor az számonkérte rajta, hogy miért csak akkor lyukasztott, mikor ő megjelent. Egy tanár: kiabált és agresszívkodott. Nekem volt kellemetlen. Félek, én már azt a világot meg sem érem...

Miguel · http://miguel.blog.hu 2007.05.23. 14:20:12

Hát... A tanárokról sokat tudnék mesélni, sőt, ha igazán szeretnéd, a már megismert egyeden túl be tudlak mutatni pár olyannak, aki idejében, vagy még éppen idejében (értsd: diploma előtt, diploma után) kiugrott.
Te Bate, ha jössz, mindig eszembe juttatsz valamit, amiről írni kellene... :)

Bateman · http://bateman.sarok.org 2007.05.23. 15:18:57

Nekem csakis rossz tapasztalatom van - azt a keveset leszámítva, aki nem - ugyanis tanítóképző is volt a fősulimban és láttam kik mentek tanítónak. :(

Ha így van, akkor majd gyakrabban jövök. :)
süti beállítások módosítása