Mindig csak nevek

Igazából sosem értettem, hogy miért kell megnehezíteni a blogírás elkezdését azzal, hogy rögtön az arcodba tolják a kérdést, hogy miről fog szólni a blogod... Mégis miről? Ha tudnám, valószínűleg nem kezdeném el írni.

Friss topikok

  • FleXoft: ;-) (2012.01.10. 15:30) Buli
  • COLT: A rambok azok jók, a kettő is jó, az idő megszépíti számomra. És nekem is hasonló leveleim voltak ... (2011.09.15. 16:05)
  • gabrocki: sajnos egyet kell értenem, de a cím így kissé irónikusan hangzik. (2011.07.13. 00:19) Istenem...
  • COLT: xd (2011.01.29. 18:11)
  • sed: @Miguel: ha nem váltál volna suhogós battaivá pár hét alatt, akkor erre most azt válaszolnám, hogy... (2010.01.15. 02:39)

Címkék

ajánló (22) anyád (24) arnold (3) atom (4) balaton (4) bkv (6) bog (9) corvintető (2) dna (2) dohányzás (2) eb (1) fallout (2) fegyver (5) foci (2) gyerek (3) index (5) játék (17) jelcin (1) jézus (3) kaja (4) kaka (4) közlekedés (8) mac (1) meló (5) motoros (1) net (4) orosz (1) pc guru (4) reggel (5) sorozat (3) sport (3) stream of consciousness (10) szilveszter (1) szülinap (7) temetés (4) towel day (1) tréfás tanyasi tények (34) tv (2) virginia (1) wii (4) xbox (1) Címkefelhő

HTML

HTML

2007.12.03. 21:23 | Miguel | Szólj hozzá!

Manapság már pizzát rendelni sem olyan békés dolog, mint régen. Kezdődött azzal, hogy nem működött a kapunyitó, vagyis nekem kellett lelépcsőzni, ez eleve milyen már, a pizzafutár kapjon keszonbetegséget a szintkülönbség miatt, ne én, neki ez szakmai

na jó, ez talán erős

ártalom. Aztán meg mire leértem, az egyik szomszéd heves vitába keveredett a kihordóval, valószínűleg csak azért nem mentek ölre, mert az egyiknél a pizzám volt, a másiknál meg egy kisgyerek, egyik sem láncfűrész, bár a gyerek elég hangos tud lenni.

Ott álltam kettőjük között, igyekeztem megkaparintani a kajámat és közben nem belekeveredni a következő dialógusba:

- Csak kérdeztem, hogy kit keresel!
- Mi közöd hozzá, ki vagy te, a CIA?
- Nem, itt lakom!
- Szerinted, pizza van a kezemben, mégis mit csinálhatok itt?

Persze az is lehet, hogy manapság a brokit nem a pizzára teszik, hanem mellé adják.

Rögtön kettőt is...

Címkék: tréfás tanyasi tények

A bejegyzés trackback címe:

https://miguel.blog.hu/api/trackback/id/tr7251374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása