Mindig csak nevek

Igazából sosem értettem, hogy miért kell megnehezíteni a blogírás elkezdését azzal, hogy rögtön az arcodba tolják a kérdést, hogy miről fog szólni a blogod... Mégis miről? Ha tudnám, valószínűleg nem kezdeném el írni.

Friss topikok

  • FleXoft: ;-) (2012.01.10. 15:30) Buli
  • COLT: A rambok azok jók, a kettő is jó, az idő megszépíti számomra. És nekem is hasonló leveleim voltak ... (2011.09.15. 16:05)
  • gabrocki: sajnos egyet kell értenem, de a cím így kissé irónikusan hangzik. (2011.07.13. 00:19) Istenem...
  • COLT: xd (2011.01.29. 18:11)
  • sed: @Miguel: ha nem váltál volna suhogós battaivá pár hét alatt, akkor erre most azt válaszolnám, hogy... (2010.01.15. 02:39)

Címkék

ajánló (22) anyád (24) arnold (3) atom (4) balaton (4) bkv (6) bog (9) corvintető (2) dna (2) dohányzás (2) eb (1) fallout (2) fegyver (5) foci (2) gyerek (3) index (5) játék (17) jelcin (1) jézus (3) kaja (4) kaka (4) közlekedés (8) mac (1) meló (5) motoros (1) net (4) orosz (1) pc guru (4) reggel (5) sorozat (3) sport (3) stream of consciousness (10) szilveszter (1) szülinap (7) temetés (4) towel day (1) tréfás tanyasi tények (34) tv (2) virginia (1) wii (4) xbox (1) Címkefelhő

HTML

HTML

2006.12.01. 09:11 | Miguel | Szólj hozzá!

Na, hát volt névnapom. Kaptam sajttortát, meg egy John Cleese-es filmet filmet (egyelőre) bogtól, mert a hipiszupi-háromrészes ajándéknak betartott valaki, sebaj, majd megkapom karácsonyra, vagy valami. :)

Ellenben a HP Magyarország volt olyan kedves, és rendezett nekem névnapi bulit, de nem ők voltak az egyetlenek - benn a cégnél meg pizzát rendeltünk (4x45 cm), természetesen egyik sem a nevezetes nap alkalmából történt, de jól jött ki. Tegnap tehát pizzát ettem, és szarvasbélszínt közepesen átsütve, no meg libamájat, egy egészen kevéske mákban forgatott túrógombócot, lekvárral. Boldog névnapot nekem! :)

Természetesen tegnap tovább gyűrűzött a mobiltelefon-mizéria... Még ezer éve kaptam egy telefont, ami előfizetéses volt, és évekig használtam, is, remek pannonos móka volt, és évente egy-két számlát kellett kifizetnem, apu kedve szerint. Aztán valamikor apu mondta, hogy már öreg vagyok, fizessem magamnak, lett az előfizetésből kártya, de mivel a bankos mobilom hozzávetőlegesen korlátlan, nem láttam értelmét új kártya vételének az első lejártakor. Ezzel csak az a baj, hogy a család egyik fele nem ismeri az új számomat, a másik meg képtelen megérteni, hogy nem kívánok fenntartani két telefont (főleg, ha az egyik tök ingyenes), és továbbra is a pannonoson hív (ami nagyrészt be sincs kapcsolva...), például apu, aki eleinte még olyat is mondott, hogy neki drága felhívni a bank hetvenes számát. Jól esett mondani, hogy "csak csörgess meg, visszahívlak". :D
Aztán este negyed kilenckor, mikor Bog hívott (én ugye a vacsin ültem), hogy nagyanyámék már ezerszer hívtak (milyen érdekes, ők engem mindig ezerszer hívnak, de az én telefonomon egy nem fogadott hívás sincs...), akkor egy gyors hívással meghúztam  a kör maradék kerületét, és most megint minden nagyszülő, szülő és egyéb elsőrendű rokon ismeri a számomat, hurrá-hurrá.

Most jut eszembe, micsudi illusztris vendég volt velünk egyszerre este a kajáldában: maga Kuncze Gábor! Hahá! Amúgy annyira nem örültem, egyrészt mert minek örülnék neki, másrészt mert ahogy megjelent, páran a kollegák közül székelyhimnuszt akartak neki énekelni, meg dedikáltatni akarták vele az Árpád-sávos lobogójukat (ami nyilván nem volt kéznél), és úgy egyébként, a viccelődős szakmázásból lett unalmas politizálás, szóval, ne egyen senki egy helyen Kuncze Gáborral.
· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://miguel.blog.hu/api/trackback/id/tr6620387

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: championship soccer drills dvd 2018.03.28. 07:44:19

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása