Mindig csak nevek

Igazából sosem értettem, hogy miért kell megnehezíteni a blogírás elkezdését azzal, hogy rögtön az arcodba tolják a kérdést, hogy miről fog szólni a blogod... Mégis miről? Ha tudnám, valószínűleg nem kezdeném el írni.

Friss topikok

  • FleXoft: ;-) (2012.01.10. 15:30) Buli
  • COLT: A rambok azok jók, a kettő is jó, az idő megszépíti számomra. És nekem is hasonló leveleim voltak ... (2011.09.15. 16:05)
  • gabrocki: sajnos egyet kell értenem, de a cím így kissé irónikusan hangzik. (2011.07.13. 00:19) Istenem...
  • COLT: xd (2011.01.29. 18:11)
  • sed: @Miguel: ha nem váltál volna suhogós battaivá pár hét alatt, akkor erre most azt válaszolnám, hogy... (2010.01.15. 02:39)

Címkék

ajánló (22) anyád (24) arnold (3) atom (4) balaton (4) bkv (6) bog (9) corvintető (2) dna (2) dohányzás (2) eb (1) fallout (2) fegyver (5) foci (2) gyerek (3) index (5) játék (17) jelcin (1) jézus (3) kaja (4) kaka (4) közlekedés (8) mac (1) meló (5) motoros (1) net (4) orosz (1) pc guru (4) reggel (5) sorozat (3) sport (3) stream of consciousness (10) szilveszter (1) szülinap (7) temetés (4) towel day (1) tréfás tanyasi tények (34) tv (2) virginia (1) wii (4) xbox (1) Címkefelhő

HTML

HTML

2008.10.20. 00:15 | Miguel | Szólj hozzá!

Most hirtelen nem emlékszem, hogy írtam-e róla, de az életem telis-tele van furcsa, valószerű dézsávükkel, mint például.

Ugyanabban az évben, mikor a robot a már ismertetett körülmények között eltűnt, egy délután kirándulni mentünk egy akkor még eléggé vadregényes területre, a suli épületétől mintegy másfél kilométerre. Pár évvel később a szüleim felhúztak arrafelé egy házat.

Mikor összejöttünk Boggal, fellángolt bennem a makettezési vágy

persze a két tagmondat mindössze az időhatározó miatt függ össze egymással

és nekiindultam a Rákóczin, mert tudtam, hogy valamelyik sarkon van egy makettbolt. Az érdeklők és az ezoterika kedvelői számára most jön a csattanó: igen, itt a Cserhát utca sarkán van az a bolt.

Volt még pár ilyen, de hogy adjak némi aktualitást ennek a posztnak, régebben, gyerekként

és igen, azt hiszem elég öreg vagyok már ahhoz, hogy legyerekezzem a fiatalabb önmagamat

mindig is egy bizonyos helyen és pozícióban szerettem volna dolgozni. Félig már sikerült, ma délután pedig kiderül, hogy lesz-e másik fél, vagy majd valami későbbi történés lesz az, amivel bővül a "basszus, ezt sem gondoltam volna 4 éve" kezdetű sztorik sora.

Címkék: tréfás tanyasi tények

A bejegyzés trackback címe:

https://miguel.blog.hu/api/trackback/id/tr66722387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása